18 oktober 2009

Nyhet

Jag har haft sex!
Det är fan värt ett utropstecken
Rätt otippat och efter ett celibat långt som Nilen
Igår kväll
fanns plötsligt den rätta känslan av längtan där
Jag ville bara vara stilla och ingen annanstans än
i hans famn

Det var vackert och lugnt och jag lever
i värmen
Jag är lugn i honom
i mig själv

Kom just hem till min egen lägenhet efter en helg
hos honom
Jag trivs i mitt hem
det är ingen nyhet
Men i helgen kände jag att
jag trivdes i hans med
och det är en nyhet

5 kommentarer:

Inte_Så_Lessna_Killen_is_back sa...

Där ser man!

Il peut quand elle veut!

som min franskafröken behagade skämta.

Fortfarande lycklig sa...

Franska är inte mitt språk, så detta gick mig förbi... (Har inte babelfiskat, nej.)

Caroline sa...

Hon kan när hon som vill, blir det ungefär, på svenska.

Hoppas ni nu går mot varandra för varandra och inte från varandra mot varandra.

Inte_Så_Lessna_Killen_is_back sa...

Nej, nej...

HAN får (kan) när HON vill.


annars var det väl inte så roligt...

Fortfarande lycklig sa...

Ah, då fattar jag.

Ja, Caroline, nu känns det så. Hoppas att det inte är tillfälligt utan håller i sig.