3 september 2011

På en fredag

Hittade denna hos Suziluz och snor den. Gillar att fylla i såna här och tänker att det är lite vardag för er som läser. Två flugor i en smäll således.   Jag fyllde dock i den igår och inte nu, vilket gör att allt är en dag fel. Men det kanske inte spelar så stor roll när allt kommer omkring.    
Brukar du komma i tid?
Ja, det brukar jag och är jag sen så ringer jag. Att vara sen och inte höra av sig är att slösa med andras tid på ett respektlöst sätt.
Har du bra kondition?
Ja det har jag och det är viktigt för mig. Jag avskyr att inte orka röra på mig.
När blev du fotad senast?
Förra helgen när jag var på kalas tror jag.
Hur känner du dig nu?
Hungrig och lite trött men mest glad.
Vanligaste färg på dina kläder?
Svart, vitt, grått, jeans. 
Kan du laga mat?
Ja det kan jag. Tycker om att greja i köket! 
Vad pluggar du?
Haha, inser nu att jag kanske inte tillhör målgruppen för den här lilla enkäten. Jag pluggar ingenting, det var många år sen…
Blir du bra på kort?
Ibland.
När och varför grät du senast?
Igår. Hade ett prat med min pojkvän, om mitt dåliga självförtroende.
Var det pinsamt att svara på det?
Nej, inte ett dugg. Det är nyttigt att gråta. Bara man inte gråter mer än man skrattar så är allt i sin ordning.
Hade du en bra kväll igår?
Ja, det hade jag. Var hemma hos min pojkvän och åt middag, pratade och kollade på teve. En bra, vanlig vardag.
Din favoritdryck på morgonen?
Kaffe med varm mjölk.
Är du nyttig?
Ja, det tycker jag nog att jag är. Med reservation för att min ätstörning ibland tar mig dit jag inte borde vara. 
Har du någonsin haft något jobb?
Så var vi där igen ja. Målgrupp… ja så klart att jag har. Men jag fick inte mitt första fasta jobb förrän jag var rejält vuxen.
Är du blyg?
Jo, det är jag nog. Oftast.
Vilken tid gick du upp idag?
Halv sex.
Vilket tv-spel spelade du senast?
Spelar verkligen aldrig tevespel.
Vilket tv-spel är ditt favoritspel?
Alltså… pass.
Hur mycket krävs för att du ska bli full?
En del tror jag. En flaska vin kanske?
Har du spytt offentligt?
Jodå, det har väl hänt.
Jag sover:
Gott, oftast. Naken (om det inte är svinkallt) och helst i sked.
Vad sade du senast?
Nu ska jag laga mat!
Var du på festival i somras?
Ja, det var jag.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Min pojkvän, nån av mina bästa vänner eller mamma. Eller faktiskt: mitt ex (storbarnspappan)
Vad skulle du behöva nu?
En stor lägenhet.  Men en chokladkaka och ett glas vin skulle duga bra också.
Har du snygga skor?
Ja, det klart jag har. Ingen går väl runt i vad man själv tycker är fula skor?
Vad var det första du sade i morse?
Aj. För att jag hade ont i ryggen.
Har du sovit i din egen säng i natt?
Nej.
Har någon annan sovit i din säng i natt?
Nej, inte vad jag vet…
Har du körkort?
Japp. Men ingen bil. 
Är du ensam nu?
Nej, Mellan är hemma.
Vad ser du fram emot mest denna vecka?
Nu är ju veckan snart slut men om vi räknar från idag så ser jag fram emot en mysig barnhelg och sen en vecka med kul grejer på jobbet och förhoppningsvis lugn och ro i Yngstans sinne. Sömn. 



Update: 
Jag vet inte riktigt vad som har hänt med layouten i detta inlägg. Det är kopierat från en word-fil så det har väl med det att göra. Orkar inte göra om det, så ni får ta det som det är.      

Inga kommentarer: