23 september 2011

Enkät på en fredag

Hittade denna hos Joanna. Och det ÄR ju ändå fredag.

Du heter:
Fortfarande lycklig

Smeknamn:
FL. Barnen kallar mig mamms eller mammsen

Beroende av:
Socker. Och kärlek. Dåligt respektive bra

Vad får du oftast komplimanger för?
Att jag är snäll, klok och rolig. Och för att jag bakar goda kanelbullar (enligt mina barn)

Hur svarar du i mobilen?
Med mitt namn

Vem ringde du senast?
Min pojkvän

Antal timmar sömn i natt:
6½ skulle jag tro

Sov du ensam?
Nej.

Brukar du komma i tid?
Ja, jag är närmast neurotiskt punktlig

När mår du bra?
När jag är med familjen och/eller vänner och alla mår bra, när jag tränar, när jag har flow på jobbet

Hur känner du dej nu?
Glad för att det är fredag eftermiddag, det är en  favorittid i veckan, men också lite stressad över de där jäkla cellförändringarna.

Vanligaste färg på dina kläder?
Svart. Och om det ska vara en färg så grått, jeansfärg eller grönt

Hade du en bra kväll igår?
En ok vardagskväll. Middag med familjen, lite teve och lite kaffe i soffan.

Rakar du benen?
Ja.

Är du blyg?
Jag är i grunden en blyg person men jag har lärt mig hantera det

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det gör jag. Eller intresse och attraktion i alla fall. Jag var intresserad av min pojkvän långt innan jag kan säga att jag kände honom.

Är du nöjd med ditt liv?
Ja vad gäller de stora viktiga delarna är jag det.

Vad gör du i morgon?
Går på Bokmässan

Vad är det värsta du vet?
Elakhet och bristande respekt för andra. I alla former.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja det har jag. Och det är jag verkligt tacksam för.

Har du strumpor på dig nu?
Ja, strumpor och skor.

När grät du senast?
I måndags. Kände mig ledsen och ensam och nådde inte fram till min pojkvän.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa ett hus

Bär du glasögon eller linser?
Ja.

Är du flygrädd?
Nej, helt orädd för allt sånt.

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten eller ljumt te.

Vilken är din favoritglass?
Vanilj eller Sias lingonglass

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvälls-

2 kommentarer:

Osloskånskan sa...

VA'?? Har du skrivit om mig??? ;)

Fortfarande lycklig sa...

Det andra skriver funkar som copy-paste ibland, det är lite häftigt :)