25 september 2011

Om en hund mådde såhär

... sjunger Thomas Öberg i bob hund
Ett bra soundtrack till den självömkan jag känner nu

Jag vill ha choklad!
Jag vill ha kaffe med mjölk, choklad och filt
Fast kaffet och filten kan jag hoppa över

Morötter är jättegott men det är inte choklad
Det är skit att vara beroende och jag ska fan inte
trilla dit
Jag vet att jag kan
låta bli
Men jag tycker inte att det roligt
Jag är inte rolig idag
Det är inte roligt att vara jag och jag är
nog inte så himla rolig att vara med
Det måste man inte alltid vara heller, jag vet det
Och det är bara ett jävla i-landsproblem
och det vore säkert klädsamt att tycka lite mindre
synd om sig själv
Jag ska det
Imorgon ska jag det
Det går att fokusera, det vet jag ju
Men just nu vet jag inte riktigt hur man gör

Inga kommentarer: