26 mars 2012

Mina finaste

Imorgon ska jag luncha med Äpplet! Det var länge sen, hon och jag tappade varandra lite när vi båda - nästan samtidigt - träffade ny kille. Och om sanningen ska fram så handlade det också om att jag tror att hon var lite sotis på mig först, för att hon hade spanat in min pojkvän och lite grann utsett honom till "sin". Jag protesterade inte mot det, dels för att jag fick för mig att det kanske var ömsesidigt (det var så hon la fram det) och dels för att det jag kände för honom var så förbjudet att jag knappt vågade erkänna det ens för mig själv.

Det där har vi aldrig rett ut och nu behövs det inte längre, det är ett passerat stadium i våra liv och att vi inte setts på ett tag nu har mer med konstant tidsbrist att göra. Men nu så! Nu ska vi äta sushi och långlunch-prata. Det är efterlängtat!  

Ovanpå det försöker jag styra upp en fika med Smilgrop, men det ser ut att få vänta till helgen. Tänka sig va - två av mina finaste samma vecka!

Inga kommentarer: