18 november 2011

Wow - tack!

Jag är sprickfärdigt stolt!
För jag har fått en bloggros av bästa Caroline
Tänker mig att den ser ut ungefär som såhär



Caroline driver en av de två bloggar jag läser dagligen,
aldrig missar
Det är äkta vackert och med stor integritet
Och som bonus är hon en fantastisk fotograf!
 
Det är fint att vara läst och omtyckt

Och ännu bättre är det att vara vara uppskattad
av någon man själv sätter stort värde på

Med bloggrosen följde en kort enkät
som jag såklart vill svara på!

Varför började du blogga?Jag började blogga tillsammans med min exman hösten 2006 som ett led i vårt korkade frihetsprojekt. (Orkar inte dra allt det där igen). Denna blogg startade jag för att få vara ifred från honom, den blev min fristad och ett ställe där jag kunde skriva som jag ville och prata med mina läsare. Bloggar gör jag för att jag älskar att skriva och för att jag tror att jag har något att säga.

Vilka bloggar följer du?
Ett tiotal och de finns här till höger.

Favoritfilm?
Oj, det är alltid lika svårt att bara ange en. Men den som kommer upp nu är "De andras liv"

Vilka länder drömmer du om att besöka?
USA, Nya Zeeland, Spanien. Bl a. Men mest av allt längtar jag efter att resa med bil genom Sverige utan barn.  

Mina fem bloggrosor går till:

2 kommentarer:

Livet just nu sa...

Kära nån, TACK!

Så glad jag blev. :-)

Ska svara på frågorna så snart jag hinner!

Fortfarande lycklig sa...

Så bra! För det är ju just BRA du är!