13 oktober 2011

Tingsrätten och trasslet

Idag löper räkneverket på blogger amok
Jag har 217 unika träffar
Inte som det brukar se ut, så jag tror inte
riktigt på det
Men visst vore det väldigt kul om det var sant
Att bli läst är ju på sätt och vis vad allt det hära
handlar om
Det går inte att förneka att det är så

Idag är en fin dag
Jag har haft en riktig kalasförmiddag på jobbet
och nu ska jag bara jobba lite till innan det är dags att
gå hem genom solskenet

Ett lite smolk bara:
Jag pratade med en ragata på tingsrätten,
som inte aaalls kunde förstå hur jag kunde tro att
det skulle komma ett beslut om min skilsmässa
för en månad sen
Exmannen har ju inte godkänt
Vadå inte godkänt?
Efter att betänketiden är slut krävs väl inget sånt?!
(Det är rent slarv och glömska från hans sida,
han vill inte vara gift en sekund mer än jag)
Nej, inte för att skiljas, men för hur

Ja jävlar vad fint det är med regler för allt...

Men det är fortfarande sol och snart snart är jag ogift
Ogift flickvän till världens finaste man
Sug på den, tingsrätten!
              

Inga kommentarer: