28 oktober 2011

Den finaste människan

Jag längtar efter honom nu
Hans doft, hans röst, hans sätt att hålla om mig
Men jag får vänta några dagar till
Längta och älska på rumsligt avstånd
Det gör inte så himla mycket, han finns i mitt hjärta
hela tiden och jag vet att jag finns i hans
Som jag skrev till honom i det allra första mailet
före evigheter sen:
Du är i mitt hjärta för livet. Närheten mellan oss värmde mig mycket och jag känner mig stark och modig idag. Du är en väldigt fin man och jag är glad över att vara din vän!       
Så är det och så kommer det alltid att vara
Efter ett år och en vecka finns inget som talar för att jag
någonsin kommer att känna något annat
Han är den bästa människan
Det tog lång tid att hitta honom men det finns nog
poänger med det också
För livet              

Inga kommentarer: