10 december 2011

Lucka 10: Berätta om vad som finns i din väska

Det luktar veckotidningsreportage hemma hos Pernilla Wahlgren om denna, men ok. Har jag sagt att jag ska göra detta så bangar jag inte för något. (Och precis som Caroline har jag inte läst igenom listan i förväg)

Just nu innehåller inte min väska så himla mycket, men det beror på att det är lördag och att jag jobbade hemifrån igår. Så jag berättar om det som finns i den en normal dag.

Det är:
1-4 plastmappar med jobbpapper
Dator
En skönlitterär bok (just nu Jonathan Franzens Frihet)
Minst en jobbrelaterad bok
En stor och en liten anteckningsbok
Ett pennskrin som förutom 4-5 pennor innehåller bankdosa och passerkort till jobbet
Almanacka
Ett tuggummipaket
Ett överraskningskit (dvs en ask tamponger och ett par rena trosor)        
Mobilladdare
Medicin
Plånbok
Mobil
Läppglans

... ja, det var väl det

Inga kommentarer: