26 augusti 2010

SUCK!!!!

Jag visste det

Någon mailar Mannen vad jag skriver här

Det är så lågt att jag saknar ord och egentligen
borde jag inte ens bemöta det
Det är under min nivå

Men jag kan inte låta bli

Min man har på min uppmaning slutat läsa här
och jag tror verkligen att han håller ord
Han insåg hur livsviktigt det är för mig att jag får skriva
i lugn och fred här

Ja, jag har en profil på spray date
Det är inte hemligt
Jag skaffade den för att bevisa för mig själv
att jag inte är intresserad
Att det inte är nåt annan, nån annan
jag vill ha

Ett tag hade jag också en tanke om att visa upp
hur patetiska och larviga män på såna ställen är
(ja, säkert kvinnor med)
Ungefär som Bobbie
Men jag la ner det, det kändes inte som jag

Så. Är du nöjd?

7 kommentarer:

Anna sa...

Usch och fy, det är verkligen att missbruka ditt förtroende tycker jag. Men kan inte heller låta bli att undra varför inte mannen vet om detta redan från din sida om det inte är hemligt...och varför du lagt dig där.Låt inte detta bränna din energi det är inte värt det. Kram på dig

Fortfarande lycklig sa...

Han vet inte... eller ja NU vet han ju... för att det inte har med honom att göra och för att jag tänker att han inte skulle kunna hantera det så som det bör hanteras, dvs inte alls. Därför. Kram tillbaka!

wettexvarlden sa...

Herregud att vissa människor orkar.
Varför vill man?
Du ska kanske ha bloggen stängd? Då kan du skriva som du vill och vet vilka som läser...
Kram.

Bobbie sa...

Att nätdejta är ingen hit, men vi är ändå ganska många som gör det av ett enda skäl; att komma därifrån så fort som möjligt. Det är ungefär den möjlighet som står till buds så som jag lever mitt liv just nu. Det hade varit mycket enklare och framförallt trevligare om där inte fanns en drös med nyfikna besserwissers som lekte.
Det är sådär lagom kul att försöka vara ärlig och visa sina goda sidor utan att dölja de mindre goda och sedan gå på en dejt där mannen ifråga meddelar att han är sambo och "bara ville kolla hur det är och om det verkligen funkar"... Sen får man visa respekt för alla dem som faktiskt inte kan skriva. Jag raljerar en hel del i min blogg (eftersom det möjligen är kul, men knappast roligt att nätdejta) men aldrig över någons tillkortakommanden.

Bra att du la ner. Skulle gärna vilja veta varför du tyckte dig ha rätten att leka på det sättet?

Anonym sa...

Kan erkänna jag också "lekt" så.
På kul men också för att få vänner, vanliga vänner.
Men också för att se alla patetiska män som är gifta och som sitter på dejtingsidor och vill ha alla andra än sin Fru/Sambo/Flickvän.

Lovar dom ÄR många...många fler än kvinnorna är.

Det som allra första gången fick mig att göra en sida på ett ställe var för att en vän misstänkte att sin sambo var där och då gjorde vi upp att jag reggade mig och kollade upp och tyvärr var han där och jag kunde lägga fram bevis på det och visa vad han skrivit osv

Och JA...det gjorde ont i mig för min väns skull men samtidigt så är jag brutala ärligheten och även stog upp för honom att det var jag som gjort det för att bevisa vilket svin han var mot henne.

Vi är nog ganska många, men få, som vågar erkänna att det faktist är kul att regga sig och se dessa fruktansvärt desperata Män som enligt sin beskrivning är såååå bra,sååååå trogen, såååå allt och sen är dom bara ute efter att få omkull någon nån enstaka gång för att gå vidare och leka med nästa.
För det anses ju lite mer finare att ta en vanlig dejtingsajt än en sajt där folk letar sexpartners för en gångsligg/lek.

För jag kan nog påstå att av 10 män som är reggade så är kanske 3-4helt, genom ärliga i sin väg på att träffa någon annan.

Men jag dömmer ingen som gör en sida för "rolighetens skull"
Bara för att kolla runt, se.
Finns ingen lag som säger att man inte får men jag tycker man ska vara ärlig och inte inleda något eller ge förhoppningar då.

Så Bobbie, jag tycker inte du har rätten att kräva av LyckligaHon att hon ska besvara varför hon har rätten att göra så.
Vi är vuxna och gör som vi vill.
Vill vi titta runt så gör vi....
Och vem vet hur ärlig du är innerst inne....

Bobbie sa...

Kommentar till Anonym:

Jag har inte krävt något svar, jag har sagt att jag gärna skulle vilja veta.

Jag har för övrigt en ganska ålderdomlig rättsuppfattning; i min värld är inte allt OK bara för att det uttryckligen inte är förbjudet enligt lag.

Anledningen till att jag inte förstår din (och kanske Lyckliga Hons) ståndpunkt är att jag utan problem skulle kunna hitta 100 andra sätt att roa mig OCH lära mig mer om andra människor än att nätdejta under falsk flagg...

Fortfarande lycklig sa...

Wettexvärlden: ja, jag fattar inte varför man gör så. Mannen sa själv, när jag frontade honom och tyckte att han skulel be personen ifråga att lägga ner, att han/hon kanske har egen erfarenhet av otrohet och därför har en mission av skydda andra. Men jag vet inte jag. Tröttsamt är det i alla händelser. Jag har förstås funderat över att låsa bloggen men insett att det inet skyddar mig. För jag vill ju inte bara att mina IRL-vänner och blogg-kolleger ska kunna läsa. Svårt. Kram på dig!

Bobbie: jag menade absolut inte att göra mig lustig över någon för att han inte kan uttrycka sig, är tillräcklig snygg eller vad det nu skulle kunna vara. Utan det jag ville slå ner på var just den där typen avb beteende som jag har erfarenhet av att så många män på detjingsajter uppvisar: jag raggar hejvilt på allt och vill eg bara ligga. Jag drar mig inte för att ljuga, mörka etc. Insåg dock mycket snabbt att jag själv ju ljuger och mörkar eftersom jag inte är ute efter nåt utan min närvaro där har helt andra skäl. Så då la jag ner den biten. Dessutom hade jag förstås aldrig för avsikt att bli personlig med nån speciell och absolut inte gå på nån dejt. Det var aldrig avsikten med att vara där. Jag ville bara bevisa för mig själv att det inte är det jag längtar efter. Som att gå på krogen i avskräckande syfte, lite grand. Egoistiskt, javisst, men inte i syfte att såra någon.