29 augusti 2010

En lista

Stänger du av mobilen då du sover?
Nej, jag har mobilen som väckarklocka. Stänger inte ljudet heller, om nån ringer mitt i natten är det viktigt och då vill jag höra det.

Vem såg dig naken senast?
Katten. Annars Mannen.

Hur såg du ut på högstadiet?
Rundare, osäkrare, fulare kläder

Hur kommer du att se ut om tjugo år?
Ungefär som nu skulle jag tro, möjligen minus Conversen.

Hur var du på dagis?
Jag har aldrig gått på dagis, min mamma var hemma med mig tills jag började på lekis.

Hur är du som arbetskamrat?
Laglojal och mån om att göra min del. Kul och kreativ tillsammans med rätt person, drar mig undan om jag tvingas ihop med fel.

Biter du på naglarna?

Nej.

Är du rädd för att få hängbröst?
Inte rädd direkt men kul är det ju inte.

Svär du?
Ja.

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
Det
var mycket länge jag fick påhälsning, om de knackade på nu skulle jag vänligt men bestämt säga till att jag tror på nån gud och att jag är nöjd så.

Om du var tvungen att välja en maträtt livet ut vad skulle du välja då?
Spagetti med köttfärssås för det kan jag laga på så många olika sätt (fast det kanske är fusk?)

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Lever.

Har du blivit tagen av socialen någon gång?
Tagen, vilket konstigt ord. Nej, det har jag inte.

Ljuger du?
Om jag måste.

Har du kysst en polis?
Nej, det tror jag inte.

Har du något att dölja?

Det beror på för vem. Ingen vet allt om mig.

Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar såklart.

Är du gift?
Ja.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta den du älskar?
Det beror på. Om han inte kan ta sig hem på annat sätt, ja.

Kan du laga cyklar?
Jag kan laga en punktering, men mer är det väl inte.

Kan du fixa bilar?
Nej. Inte på något sätt.

Brukar du köra om?
Högst ogärna om jag inte är på motorväg. Jag är en försiktig bilist.

Kan du baka bröd?
Ja, men jag gör det mycket sällan. Bakar hellre bullar och kakor.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Å, lever som är så gott!

Fortfarande lycklig sa...

Jag tänker ofta att jag skulle vilja tycka om lever. Det blir en gudomligt god sås när man gör levergryta med svamp, charlottenlök, lever, lingon och grädde. Men själva levern går ju inte att äta ;)