19 april 2011

Sex då och nu

Sedan snart ett halvt år lever jag ett nytt liv
Det är en lång kort tid
Vardagen med honom är självklar
Längtan efter mer tid likaså
Jag vill vara med honom mer!

Jag är inte läkt ännu (eller vad man nu ska kalla det)
En del saker går inte riktigt, det är för mycket onda minnen
Det är svårt och jag vet inte hur jag ska komma tillrätta med det
För att vara explicit: när det gäller sex finns det en del saker
som jag inte fixar
Jag vill men det bara... går inte
och jag vet inte hur jag ska göra
Det som jag var tvungen till förut (ja, husfridstvungen alltså)
det är svårt att göra 
Det är sorgset i mig pga det
Men kanske händer det nåt nu
för imorgon ska jag operera min livmodertapp och
efter det
får jag inte ha sex (alltså) på tre veckor
Fatta: tre veckor
Det är omänskligt och bra... på sätt och vis

Äsch.... Jag berättar mer sen

Inga kommentarer: