5 april 2011

Bekräftelsejunkie

Idag vill jag bara sitta i soffan under en filt och läsa
Jag är egentligen ganska lite vädermänniska
Blir inte automatiskt glad för att det är sol
eller deppig för att det regnar
Det är andra saker som avgör och oavsett väder
så gillar jag att vara utomhus
Men idag drar soffa-och-läsa och nyss-regnat
åt samma håll, och det är helt ok
Saker ska läsas och grejas med, och för sånt arbete
är soffan en lika bra arbetsplats som kontoret
Jag har det bra!

Nu undrar jag bara var mina läsare är
Har jag råkat stänga av kommentarsfunktionen?
Har jag sagt nåt dumt?
Har ni gått vidare till andra bloggar?
Ja jag är en en bekräftelsejunkie ...

6 kommentarer:

L sa...

Jag är här och läser! :-)
Ibland är det bara så att man inte känner att man har något att tillföra. Det du skriver är jättebra och intressant, och jag kan bara nicka, hålla med och förstå!
Tror fler känner på samma sätt!
Det går i perioder!
Sen är det i mitt fall så att vissa dagar har jag väldigt mycket att göra på kontoret, och hinner inte kommentera. Men läsa måste jag ju!
Hoppas du har det bra i soffan!
Kram!

suziluz sa...

Jag är också här och läser. Men livet har varit lite rörigt på sistone och jag plockar ihop bitar, så det har inte funnits mycket energi över till att skriva själv.

Men jag läser så fort du har skrivit något.

Anonym sa...

Hej igen, jag skrev alldeles nyss men det fastnade inte. Men säger det igen, jag gillar din blogg mycket och följer den med jämna mellanrum!


Kramen och Pussen/08-an

Pea sa...

jag läser, kommenterar sällan!

Livet just nu sa...

Och jag är här också. :-) Men jag är bedrövlig på att kommentera. Säger som L ovan, det finns oftast inget att tillföra.
Kram!

Fortfarande lycklig sa...

Fina ni, vad roligt att ni är här. Jag blev bara lite orolig att nåt hade blivit fel, inte minst eftersom min bloggvän Vardagslyx sa att hon försökt kommentera utan att lyckas.

Det är fint att ha er här och om ni vill får ni gärna skriva nåt - jag är en social person!

Kram på er!