9 juni 2011

Here we go again!

Listan från favorit-Caroline (som ni måste besöka om ni inte gjort det redan)
 
Nämn något som gjorde dig glad igår: att se en bra film med min älskling och hans barn
Vad gjorde du kl 08 imorse: Kom hem, gjorde kaffe
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste jobbrelaterad bok i soffan
Det sista du sa högt: Hej Gubben! (Till katten)
Det senaste någon sa till dig: Hejdå, älskar dig! (min pojkvän, kl 5 imorse när han åkte till jobbet)
Vad har du druckit idag: Te, kaffe, vatten.
Vad var det senaste du åt: En morot
Vad var det senaste du köpte: En smoothie igår på centralen
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brunt trä
Vad är det för väder hos dig nu: Fuktigt och varmt
Godaste glassmaken: Kaffe alt pistage
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte vid första ögonkastet kanske, men vid första pratet. 
Sover du tungt: Ja oftast.
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan.
Favoritklädsel: Klänning eller jeans, gillar både tajta kläder och lösa, enfärgat helst. Platta skor.
Favoritlåt just nu: Just idag Håkan Hellström-låten jag länkade till nedan. Men det växlar snabbt. 
Vad ser du om du tittar till höger: Mitt kök och en bit av hallen.
Vad gör dig glad just nu: Min pojkvän och mina barn, att det är sommar och att jag har ett bra liv. 
Vad ska du göra härnäst: Jobba lite till och sedan åka till min pojkvän
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Glad och kär (fast det är väl inget humör)
Favoritgodis: Choklad och saltlakrits.
Kläder just nu: Hemmakläder efter löprunda: slackerpants och t-shirt med "Free Davit"-tryck
Sommarplaner: Utomlands x 2, lite vänbesök, lite bröllop
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nej. Men kvällsmänniska är jag. 
Vad är viktigast för dig: Kärlek och lugn. Mina människor. Att ha ett roligt jobb
Är du kittlig: Jättemycket
Snarkar du: Nej.
Stjärntecken: Tror inte på astrologi
Äckligaste insekten: Har inte så himla ont av insekter, men ogillar getingar 
Längtar du mest efter just nu: Sommaren! Ledighet och tid

Inga kommentarer: