7 juni 2011

En svår och jobbig grej

Min exman mailade mig och sa att Yngstan vill prata med mig
Det är nåt som är jobbigt för henne men jag får inte veta vad
Han vill att jag ska ta initiativ men inte till vad
När jag säger att det är en märklig sits för mig
får jag bara veta att det är vad han har lovat henne
Jo, det kan jag ju förstå, har han lovat så har han
Det vore att svika henne att då säga det till mig
Och visst, man kan behöva bli tillfrågad om det är nåt som är
lite jobbigt och pinsamt som man ska ta upp med någon

Visst jag fattar
Men det är svårt att koncentrera sig på jobbet idag
Vad kan det vara?
Vill hon bo heltid hos mig?
Hos honom?
Nej, det finns inga såna signaler
Jag får helt enkelt vänta ut henne

2 kommentarer:

Caroline sa...

Mens? Bröst?

L sa...

Det var precis min tanke också!