8 december 2010

Längtar jul

Nu längtar jag till julen!
Först fattade jag inte att det snart är jul
Sen ville jag inte att det skulle bli jul
Mina barn ska vara med sina pappor och jag
vill inte åka till min mamma
Så julen kändes inte så kul

Men vill du inte fira med mig då? frågade han,
min älskade fina pojkvän
Klart jag vill det! Trodde du hade barnen...
Det hade han inte, har han inte
Missförstånd

Så nu är det såhär:
Vi ska fira jul ihop
Vilken lycka!

Så nu längtar jag
Efter jul, lediga dagar, ligga bredvid varandra och läsa
gå långa promenader och laga mat ihop
Träffa lite släkt men mest bara vara vi
Nu längtar jag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk hur allting kan lösa sig till allas bästa.

Önskar dig en helt underbar julhelg!

livet just nu sa...

Jag är så väldigt glad för din skull!

Fortfarande lycklig sa...

Tack fina ni! :)