24 januari 2012

Hej då eller nåt

... kanske på återseende, det är mindre definitivt. Jag slutar blogga nu. Eller tar en längre paus. Finns på min oanonyma blogg (som några av er känner till). Men framför allt och mest finns jag i min dropbox där jag skriver en bok om min barndom och tonårstid (och kanske så småningom vuxentid också, vem vet). Och så finns jag i det verkliga livet för er som känner mig på det sättet. Det är dags nu, att komma ut ur den här puppan.

Livet, det levande
Kommunikationen, den andra sorten
Riktningen, framåt
Släppa saker och ta tag i andra

Typ.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Oj då! Okej! Då önskar jag dig lycka till i det verkliga livet och hoppas att du fortsätter läsa hos mig, i alla fall.

Kram på dig!

Livet just nu sa...

Jag säger också; oj.

Men samtidigt förstår jag dig. Hoppas ditt andra skrivande blir lyckosamt och att du får det fint där i det riktiga livet. :-)

Kram!

Anonym sa...

Jag förstår dig även om jag kommer att sakna dina välskrivna inlägg. Vi ses ju verkligheten, mycket snart hoppas jag! Kramen damen

Caroline sa...

Ja men det var ju en sorgens dag det här...

Farväl.

Åsa sa...

Tack för den här tiden, har gillat att följa dig ända sedan jag hittade hit för lite mer än ett halvår sedan!

Lycka till med allt!

L sa...

Vad trist. Gillar dina inlägg här...
Vilken blogg ska man nu gå och bli beroende av....
Hoppas du kommer tillbaka en dag när du känner för det!
Kram!

Karin sa...

Det respekteras.
Tack för jag fått lov att kika in och ta del av klokskap och tankar.
God fortsättning på övrigt skrivande. Ha det gott IRL.