12 januari 2010

Hej!

en försiktig bloggare vågar sig ut i den tomma vita rutan
det var länge sen jag var här
julen
nyåret och alla de andra helgerna
och dagarna fram till nu
har flutit på mot allt större ro och lugn
inuti utanpå

jag har känt att jag kanske inte ska blogga
att jag kanske inte behöver det (längre)
men det är nåt som saknas
jag längtar hit, inser jag
jag längtar efter kommunikationen med er som läser

så nu är jag här igen

ja det var väl bara det, än så länge

... jo

jag kan ju också berätta att jag faktiskt känner mig lycklig och
att jag tror på mitt liv nu
att det kommer att bli bra
att det kanske till och med
redan är bra

7 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt....har väntat och kikat in varje dag:)

wettexvärlden sa...

Det var ju roligt att höra! Har undrat över hur du har haft det.
Kul att du är tillbaka! :D

Inte_Så_Lessna_Killen_is_back sa...

Man måste ju inte blogga vidare på gamla teman.

Anonym sa...

Så fint! /S, trogen läsare

L sa...

Thankyou Lord, you are back! ;-)
Skämt åsido. Väldigt fint att se dig här igen! Har saknat dig. Hoppas du kan fortsätta blogga, om fina och andra upplevelser. Vi är mänga som bryr oss!

Kram!

Saga sa...

Bra tankar! Härligt att läsa. Förstår känslan av att sakna kommunikationen, för man kommer ju varandra ganska nära när man läser varandras tankar.

Keep up the lycka! :)

Caroline sa...

Skönt att det känns bättre. En stund för att samla kraft och styrka att fortsätta så.